Bio Planet jest dystrybutorem znanych ekologicznych marek zarówno polskich, jak i zagranicznych. Spółka dostarcza certyfikowane produkty do tysięcy sklepów w całym kraju. 

 
Bio Planet jest liderem rynku polskiego w zakresie konfekcjonowania i dystrybucji żywności ekologicznej. Od blisko 10 lat Spółka konfekcjonuje certyfikowane produkty ekologiczne pod własną marką, a także na zlecenie podmiotów zewnętrznych (private labels). Bio Planet jest także dystrybutorem znanych ekologicznych marek zarówno polskich, jak i zagranicznych. Spółka dostarcza certyfikowane produkty do tysięcy sklepów w całym kraju. Od niedawna prowadzi także sprzedaż na rynkach zagranicznych (Białoruś).

Istotną część oferty asortymentowej stanowią produkty sprzedawane przez Emitenta pod marką własną Bio Planet. Pozostała część oferty to starannie wyselekcjonowane przez Spółkę produkty ekologiczne renomowanych producentów z kilkudziesięciu krajów świata, m.in. Alce Nero, Allos, Bio Planete, Bio Food, Cocoa, Lebensbaum, Natumi, Primaeco, Sobbeke, Terrasana, Vitaquell, Vivani, Wasąg, Yogi Tea, Zwergenwiese.
Bio Planet S.A., dzięki dynamicznemu rozwojowi, osiągnęła pozycję lidera na rynku polskim w zakresie produkcji i dystrybucji produktów rolnictwa ekologicznego zarówno w ujęciu ilościowym, jak i wartościowym.

Spółka od początku swojej działalności oferuje produkty rolnictwa ekologicznego najwyższej jakości, które są certyfikowane przez stosowne jednostki certyfikujące (w zależności od kraju pochodzenia produktu). W Polsce jednostki te otrzymują upoważnienie do przeprowadzenia kontroli oraz wydawania i cofania certyfikatów zgodności w zakresie rolnictwa ekologicznego w drodze decyzji Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
W ramach dotychczasowej działalności Bio Planet S.A. nawiązała współpracę z ponad tysiącem polskich i zagranicznych odbiorców. Sprzedaż realizuje przez następujące kanały dystrybucji:
specjalistyczne sklepy ekologiczne, pojedyncze oraz sieci, wyspecjalizowane w sprzedaży żywności ekologicznej, stanowiące w ujęciu wartościowym największą grupę odbiorców Emitenta, między innymi: Organic Farma Zdrowia, Free Delikatesy, Smak Natury,
sklepy ogólnospożywcze, sieci spożywcze oraz pojedyncze sklepy prowadzące sprzedaż głównie żywności konwencjonalnej, ale posiadające wyodrębnione, samodzielne stoiska ze zdrową żywnością, tzw. „wyspy ekologiczne”, między innymi: Piotr i Paweł, Intermarche, E’Leclerc, Tesco,
sklepy internetowe, w tym specjalizujące się w sprzedaży żywności ekologicznej. Spółka jest największym dostawcą certyfikowanych produktów do kilkudziesięciu sklepów internetowych w Polsce, w tym internetowego supermarketu Frisco,
pozostałe, uzupełniające kanały sprzedaży, które mają nieznaczny udział w sprzedaży, a do których należą sektor HoReCa (hotele, restauracje, catering), hurtownie regionalne oraz przetwórcy żywności ekologicznej.
Zachęcamy do zapoznania się z pełniejszą informacją o Spółce oraz jej aktualnych działaniach operacyjnych z prezentacji przygotowanej specjalnie z okazji debiutu akcji Bio Planet na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie w dniu 1 kwietnia 2015 r.
GŁÓWNE PUNKTY ROZWOJU SPÓŁKI:
2015
Uruchomienie centrum logistyczno - dystrybucyjnego w Lesznie. Debiut akcji spółki na NewConnect
2014
Rozpoczęcie budowy centrum logistyczno-dystrybucyjnego w Lesznie (woj. mazowieckie)
2013
Uruchomenie sprzedaży eksportowej wybranych produktów
2013
Rozszenie oferty m.in. o świeże warzywa i owoce
2012
Rozszerzenie oferty m.in. o wędliny i mięso ekologiczne
2010
Przejście audytu technologicznego - dostosowanie zakładu konfekcjonowania do rygorystycznych wymogów brytyjskich standardów jakości BRC.
2008
Rozszerzenie oferty o produkty świeże (m.in. nabiał ekologiczny), zakup sprzętu transportowego
2007
Uzyskanie certyfikatu Agro Bio Test; uruchomienie zakładu konfekcjonowania w Wilkowej Wsi
2007
Zmiana strategii - koncentracja na produkcji żywności ekologicznej pod własną marką oraz dystrybucji markowej żywności innych producentów
2005
Zawiązanie spółki - zaopatrywanie sieci barów i restauracji wegańskich Green Way