ZARZĄD BIO PLANET S.A.

Sylwester Strużyna - Prezes Zarządu

Sylwester Strużyna jest absolwentem Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Studium Podyplomowego Szkoły Głównej Handlowej o tematyce “Zarządzanie Wartością Firmy”. Posiada doświadczenie w branży finansowej i wiedzę o rynku kapitałowym – w 1994 roku wpisany na listę maklerów papierów wartościowych – nr licencji 1219. 

Historia zatrudnienia:

  • 2014 – obecnie: Bio Planet S.A., Prezes Zarządu,
  • 2006 – 2014: Bio Planet Sp. z o.o., Prezes Zarządu,
  • 2002 – 2005: zasiadał w Zarządzie spółki Makarony Polskie S.A.
  • 1995 – 2002: zatrudniony w instytucjach finansowych takich jak biuro maklerskie czy fundusze inwestycyjne.

Grzegorz Mulik - Wiceprezes Zarządu

Grzegorz Mulik jest absolwentem Wydziału Mechaniczno-Technologicznego Politechniki Warszawskiej. W latach 1986-2007 prowadził własną działalność gospodarczą (m.in. zakład szwalniczy, sklepy spożywcze, ośrodek turystyczno-wypoczynkowy).

Historia zatrudnienia:

  • 2014 – obecnie: Bio Planet S.A., Wiceprezes Zarządu,
  • 2007 – 2014: Bio Planet Sp. z o.o., Wiceprezes Zarządu,
  • 1986 – 2007: prowadzenie własnych działalności gospodarczych o zróżnicowanym profilu.

RADA NADZORCZA BIO PLANET S.A.

 

Imię i nazwisko

Funkcja

Data objęcia funkcji w obecnej kadencji

Data upływu obecnej kadencji

Sławomir Chłoń

Przewodniczący Rady Nadzorczej

24 czerwca 2020 r.

24 czerwca 2023 r.

Krzysztof Krychowiak

Członek Rady Nadzorczej

14 czerwca 2022 r.

24 czerwca 2023 r.

Maciej Mulik

Członek Rady Nadzorczej

24 czerwca 2020 r.

24 czerwca 2023 r.

Michał Mulik

Członek Rady Nadzorczej

24 czerwca 2020 r.

24 czerwca 2023 r.

Paweł Nowakowski

Członek Rady Nadzorczej

22 czerwca 2021 r.

24 czerwca 2023 r.

Jacek Waśniewski

Członek Rady Nadzorczej

22 czerwca 2021 r.

24 czerwca 2023 r.

Sławomir Chłoń – Przewodniczący Rady Nadzorczej

W latach 1985-1990 pracował w przedstawicielstwie brytyjskiej firmy informatycznej ICL. W latach 1990-1999 był kolejno współzałożycielem, dyrektorem zarządzającym, wiceprezesem oraz prezesem spółki informatycznej CSBI S.A. Dodatkowo w latach 1996-1999 był doradcą ds. oprogramowania dla Zarządu Grupy ComputerLand. Następnie w latach 1999-2006 był kolejno wiceprezesem, prezesem zarządzającym oraz starszym wiceprezesem w Computerland S.A. Od 2003 r. współwłaściciel reprezentujący w WESOLANDIA A.Chłoń, S.Chłoń Sp. J. Od marca 2006 r. jest prezesem zarządu ORGANIC FARMA ZDROWIA S.A. Ponadto jest przewodniczącym Rady Nadzorczej w Bio Planet S.A., przewodniczącym Rady Nadzorczej w Green Way S.A. oraz członkiem Rady Nadzorczej w CUBE. ITG S.A.

Ukończył studia na Politechnice Warszawskiej, na Wydziale Samochodów i Maszyn Roboczych, gdzie w 1985 roku uzyskał dyplom mgr inż. mechanika. Od 1985 roku odbył liczne szkolenia w Polsce, Austrii, Wielkiej Brytanii, USA, Japonii i Singapurze z zakresu: marketingu, handlu, przywództwa i zarządzania (w tym 3 kursy na Harvard Business School w Bostonie i jedno w Insead, oddział w Singapurze). Zna biegle język angielski, niemiecki oraz rosyjski w stopniu podstawowym. Mistrz Polski (w 2000 roku) i kilkukrotny Wicemistrz Polski (w latach 1999-2002) w Mistrzostwach Polski Samochodów Terenowych.

Krzysztof Krychowiak – Członek Rady Nadzorczej

Wykształcenie wyższe, Magister Inżynier Kierunek Zootechnika specjalność Agroturystyka na wydziale rolniczym Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, ukończony w 2008 roku.

Przebieg kariery zawodowej w latach 2008 - 2020:

  • Dyrektor Operacyjnych – Parki Inn by Radisson Poznań 14.02.2017 – 30.09.2020
  • Kierownik ds. Operacyjnych – Radisson Blu Sobieski w Warszawie 01.05.2016 - 14.02.2017
  • Zastępcy dyrektora sprzedaży i marketingu w hotelach Radisson Blu Centrum Warszawa i Radisson Blu Sobieski Warszawa 01.04.2014 – 30.04.2016
  • National Sales Manager MICE, Poland – The Carlson Rezidor Hotel Group 01.07.2012–30.03.2014
  • Meetings and Events Key Account Manager – Grupa Hotelowa ORBIS S.A. 01.04.2012–30.06.2012
  • Meetings and Events Sales Manager – Grupa Hotelowa ORBIS S.A. 01.08.2010–31.03.2012
  • Sales Manager – Novotel Poznan Malta 01.12.2008–31.07.2010
  • Sales Specialist – Novotel Poznan Malta 26.06.2008–30.11.2008 
Obecnie:

  • 30.09.2016 – obecnie Fundacja Grzegorza Krychowiaka – Członek Rady Fundatorów
  • 24.08.2017 – obecnie GK4 Poland Sp. z o.o. – Prezes Zarządu
  • 29.04.2020 – obecnie GK4 Investment Sp. z o.o. – Prezes Zarządu
  • 29.10.2020 – obecnie Medklinika Inwestycje Sp. z o.o. – Prezes Zarządu
  • 05.11.2020 – obecnie GK4 Food Sp. z o.o. – Prezes Zarządu
  • 25.01.2021 – obecnie GK4 Energia Sp. z o.o. – Prezes Zarządu
  • 22.06.2021 – obecnie Medklinika Sp. z o.o. – Prezes Zarządu
  • 19.08.2021 – obecnie Lajuu Men Sp. z o.o. – Członek Zarządu

Maciej Mulik – Członek Rady Nadzorczej

Absolwent Instytutu Historycznego Uniwersytetu Warszawskiego. Od 2008 związany z firmą Elavon Financial Services Designated Activity Company (Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością o Wyznaczonym Przedmiocie Działalności) oddział w Polsce.

  • 06.2012 – obecnie Specjalista ds. Raportowania w Elavon Financial Services Designated Activity Company (Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością o Wyznaczonym Przedmiocie Działalności) Oddział w Polsce.
  • 01.2012 – 05.2016 Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości w Elavon Financial Services Designated Activity Company (Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością o Wyznaczonym Przedmiocie Działalności) Oddział w Polsce
  • 06.2008 - 12.2011 Starszy Specjalista ds. Zarządzania Dokumentacją w Elavon Financial Services Designated Activity Company (Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością o Wyznaczonym Przedmiocie Działalności) Oddział w Polsce.
  • 2007 - 2008: praca w Kancelarii Komornika Sądowego przy Sądzie Rejonowym dla Warszawy-Woli Jacek Bogiel.

Michał Mulik – Członek Rady Nadzorczej

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. W 2012 roku zakończył aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie, a w grudniu 2012 r. po zdaniu z wyróżnieniem egzaminu zawodowego został wpisanych wpisany na listę radców prawnych. Począwszy od 2006 roku zdobywa doświadczenie zawodowe w zakresie zastępstwa procesowego, przygotowywania opinii prawnych, bieżącej obsługi prawnej spółek prawa handlowego, osób fizycznych oraz organów postępowania upadłościowego (syndyków), ponadto zdobył praktykę w zakresie prawa cywilnego, postępowania cywilnego, prawa spółek handlowych, prawa upadłościowego i naprawczego oraz prawa administracyjnego. 

Historia zatrudnienia:

  • maj 2014 – obecnie: Członek Rady Nadzorczej Bio Planet S.A.,
  • grudzień 2012 - wpis na listę radców prawnych,
  • luty 2012 - obecnie: prowadzenie indywidualnej kancelarii radcy prawnego,
  • 2009 - obecnie: świadczenie pomocy prawnej podmiotom gospodarczym w zakresie prawa cywilnego oraz prawa handlowego,
  • 2009 – 2012: aplikacja radcowska przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie,
  • 2006 – 2008: praca w Kancelarii Komornika Sądowego przy Sądzie Rejonowym dla Warszawy-Woli Jacek Bogiel,
  • 2001 – 2006: Uniwersytet Warszawski, Wydział Prawa i Administracji.

Paweł Nowakowski – Członek Rady Nadzorczej

Jest magistrem ekonomii od 1996 roku w związku z ukończeniem studiów na Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W 1992 roku uzyskał licencję maklera papierów wartościowych. Ukończył liczne szkolenia, w tym szkolenie dla doradców inwestycyjnych (1998), szkolenie dla Dyrektorów Finansowych (2000), z zakresu Międzynarodowych Standardów Rachunkowości (2006), czy też finansów i rachunkowości (1999).

Historia zatrudnienia:

  • w latach 1995-1998 w Narodowym Funduszu Inwestycyjnym im. E. Kwiatkowskiego S.A. jako Analityk Finansowy, Dyrektor Inwestycyjny oraz Członek Komitetu Inwestycyjnego,
  • w latach 1998-2001 w Grupie PZU S.A. kolejno jako prezes zarządu w Grupie Inwestycyjnej Centrum S.A. (1998-1999), prezes zarządu w Narodowym Funduszu Inwestycyjnym PROGRESS S.A. (1999-2001), Dyrektor Inwestycyjny, członek zarządu w PZU NFI Management sp. z o.o. (1999-2001),
  • w latach 2002-2004 w Agro-Technika S.A. jako Dyrektor Zarządzający, członek zarządu,
  • w latach 2004-2006 w Stowarzyszeniu Polskie Rynki Hurtowe w radzie stowarzyszenia,
  • w latach 2005-2012 w Grupie Makarony Polskie jako Dyrektor Zarządzający, Prezes Zarządu,
  • w latach 2009-2013 w Polskiej Izbie Makaronu jako prezes zarządu,
  • w latach 2012-2015 w Iglotex S.A. jako Dyrektor Zarządzający, prezes zarządu,
  • w latach 2015-2016 w Limito S.A. jako Dyrektor Zarządzający w Limito S.A.
  • 2018 - do teraz - Prezes Zarządu Freezco Sp. z o.o.

Ponadto był członkiem rad nadzorczych następujących podmiotów:

  • w latach 1995-1998 w Białostockich Fabrykach Mebli S.A. i Welur S.A.,
  • w latach 1997- 1998 w Wrozamet S.A.,
  • w latach 1998-2000 w Zakładach Papierniczych w Krapkowicach S.A.,
  • w roku 1999 w PZU NFI Management sp. z o.o.,
  • w latach 1999-2000 w Sterprojekt S.A.,
  • w latach 1999-2000 w Zakładach Mechanicznych Wiromet S.A.,
  • w latach 1999-2001 w Fabryce Wyrobów Precyzyjnych VIS S.A.,
  • w latach 2003-2005 w Plastekpol S.A.,
  • w 2007 roku w Stoczek sp. z o.o.,
  • w latach 2008-2009 MCSI Investments S.A. w 2011 w Elmo S.A.

Jacek Waśniewski – Członek Rady Nadzorczej

W 1992 uzyskał tytuł magistra prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. W 1995 roku uzyskał wpis na listę radców prawnych prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych. W roku 1997 ukończył podyplomowe Studium Funkcjonowania Gospodarki Narodowej „Pieniądz i Bankowość” a w roku 2000 – program Warsaw Executive Master od Business Administration (certyfikat MBA) organizowany przez University of Minnesota, Stany Zjednoczone Ameryki i Szkołę Główną Handlową.

Historia zatrudnienia:

  • w latach 1992-1993 w Izbie Skarbowej w Warszawie jako Starszy Referent,
  • w latach 1993-1995 w Spółdzielni Pracy Nakładczej jako Syndyk Masy Upadłościowej,
  • w Powszechnym Zakładzie Ubezpieczeń S.A. kolejno jako Zastępca Dyrektora Biura Inwestycji Finansowych (1995-1999) oraz Dyrektor Biura Inwestycji Finansowych (1999-2000),
  • w latach 2000- 2002 w Foksal Narodowy Fundusz Inwestycyjny S.A. jako prezes zarządu,
  • w latach 2001-2002 pełnił funkcję członka rady nadzorczej w „NIF Investments” sp. z o.o., TDI Inwestycje sp. z o.o., Wrocławskim Przedsiębiorstwie Budownictwa Przemysłowego nr 1 Grupa „Jedynka Wrocławska” S.A. i Zakładach Porcelany Stołowej „Lubiana” S.A.,
  • w latach 2001-2003 pełnił funkcję członka rady nadzorczej w BKW Finanse sp. z o.o., Koszalińskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego S.A., Zakłady Magnezytowe „Ropczyce” S.A., Zakłady Wytwórcze Sprzętu Sieciowego „Belos” S.A.,
  • w latach 2002-2003 pełnił funkcję członka rady nadzorczej w Odratrans S.A., Firma Chemiczna „Dwory” S.A., Hardex S.A., Zakładach Chemicznych „Organika-Azot” S.A.,
  • w latach 2002-2004 pełnił funkcję członka rady nadzorczej w Fabryce Pił i Narzędzi „Wapienica” S.A.
  • w latach 2004-2022 wspólnik lub członek zarządu Infinity Capital sp. z o.o., GDW sp. z o.o., GDW sp. z o.o. spółka komandytowa, BD INVEST sp. z o.o. jako wspólnik.

KOMITET AUDYTU RADY NADZORCZEJ BIO PLANET S.A.

 

Imię i nazwisko

Funkcja pełniona w organie

Paweł Nowakowski

Przewodniczący Komitetu Audytu

Jacek Waśniewski

Członek Komitetu Audytu

Michał Mulik

Członek Komitetu Audytu